english version

Izbornik
NASLOVNICA
FRANŠIZNA PONUDA U RH

PONUDA TALIJANSKIH
FRANŠIZA U RH

ŠTO JE FRANŠIZA  
jučer, danas, sutra  
moderna franšiza  
SEMINAR FRANŠIZA A - Ž
mišljenja polaznika
PRIJAVITE SE !  
kome je namijenjen
sadržaj  
način rade
O NAMA
kako Vam možemo pomoći  
press clipping
RESURSI
Članci o franšizi
Knjige o franšizi  
Kalendar sajmova  
dd2ddEtički kodeks  
Linkovi
KONTAKT


Download videa:
Prvi korak u poduzetništvo: Franšiza i licenca

Download brošure
Download brošure:
"Franšiza - 20 najtraženijih odgovora"


fip

 

 


FRANŠIZNE PONUDE
davatelja franšize zainteresiranih za širenje na području Hrvatske (i šire regije)

Take me home – Croatian design shop traži franšizne partnere u Hrvatskoj za područje Istre i Dalmacije
Take me home je jedna od prvih koncept trgovina ovakve vrste u Hrvatskoj koja uspješno posluje već četiri godine, nudeći turistima, ali i domaćim kupcima uporabne hrvatske dizajnerske proizvode u kategorijama dom, djeca, modni dodatci i suveniri. Asortiman zanimljivih, originalnih i lokalno proizvedenih poklona i suvenira pokriva sve dobne i interesne skupine i odlično funkcionira kao originalna poklon galerija/suvenirnica. Trgovina ostvaruje kontinuiran rast prometa od 22% godišnje. Franšizna ponuda pruža mogućnost ulaska u posao s niskom razinom početne investicije i značajnom logističkom podrškom na početku poslovanja. Take me home nudi potencijalnim primateljima franšize oblik poslovnog partnerstva kroz pristup dobro razvijenom i uspješnom poslovnom modelu, kao i kompletnu podršku koja omogućava vrlo jednostavno, brzo i uspješno otvaranje i vođenje poklon galerije/suvenirnice. Tražimo partnera koji cijeni važnost kvalitetnog odnosa prema kupcu, visokog profesionalizma u svim aspektima poslovanja i vjeruje u podržavanje domaće proizvodnje.

Take me home franšiza je idealna za poduzetnike koji imaju afinitet prema turizmu, kreativnoj industriji, dizajnu i hrvatskim proizvodima. Za više informacija o ovoj franšizi molimo kontaktirajte: info@fransiza.hr ili info@takemehome.hr.

POMFRI BEZ ULJA
Nakon 5 godina postojanja brand Surf'n'Fries otvorio je vrata javnosti sa SURFFRY tehnologijom. Tvrtka Surf'n'Fries uspjela je u namjeri da napravi pomfri bez korištenja ulja. Nova SURFFRY tehnologija koristi vlagu iz krumpira te vruci zrak koji na 250 C u par minuta pripremi krumpiriće bez korištenja kapi ulja. SURFFRY tehnologija poprilično je sofisticirana pa je tako u potpunosti digitalizirana te se strojem upravlja putem touch screena.. Inače ova tehnologija je razvijena u suradnji sa skandinavskom tvrtkom koja se dugogodišnje bavila proizvodnjom pizza peći. Bitno za spomenuti je I to da su strojevi programirani ne samo za pripremu krumpirića bez ulja već i pilećih medaljona i pilećih krilaca. Također, planira se uvesti još novih proizvoda koji će biti pripremljeni na ovoj tehnologiji poput povrća, mozzarella štapića i slično.
Dodatne informacije je moguće dobiti na info@fransiza.hr.

PULMENTUM nautička trgovina
PULMENTUM je nautička trgovina, locirana u Novigradu. Poduzeće je osnovano u Hrvatskoj kao odgovor na sve veću potražnju za konkurentne cijene nautičke opreme na ovom dijelu Jadrana, koje su već dostignite sa dobrim popustima kod glavnih globalnih dobavljača nautičke opreme. Cilj franšize je putem primatelja franšize osigurati još veće grupne popuste kod dobavljača robe u svakom gradu Hrvatske obale. Franšiza je prilika za jako profitabilno poslovanje sa minimalnim troškovima ulaganja. Primatelj franšize dobiva kompletan know-how, sve informacije potrebne za poslovanje, metode, podršku u poslovanju i isključivost za svaki grad. Trošak ove franšize je 20.000,00 EUR, a mjesečni tantijemi iznose 5,5 %.
Dodatne informacije je moguće dobiti na info@fransiza.hr.

ChemDry – američka franšiza za čišćenje
Chem dry je vodeća svjetska tvrtka za čišćenje tekstilnih obloga i namještaja koja već 30 godina koristi moć karbonatnih mjehurića i time nudi svojim vjernim kupcima franšize zadovoljstvo čišćenja sa višestrukim prednostima, od kojih su najvažnije: originalni princip čišćenja uz primjenu minimalne količine vode tijekom čišćenja, vrlo kratko potrebno vrijeme sušenja očišćenih površina (tepisi i tapecirani namještaj suhi su za nekoliko sati, a ne nakon par dana kako je do sada bio slučaj), za zdravlje potpuno sigurno čišćenje sa sredstvima koja ne zagađuju okolinu, očišćene površine ostaju čiste duže vrijeme nego prije, a životni vijek namještaja i tepiha se produljuje. Kupnjom ChemDry franšize postajete dio globalne kompanije koja ima dvadesetogodišnje iskustvo, a originalni princip čišćenja koji je dio ove franšize opravdava Vašu dugoročnu investiciju. Dodatne informacije na info@fransiza.hr.

Surfer – novi hrvatski franšizni sistem
Surfer je hrvatski franšizni lanac brze prehrane specijaliziran je za proizvode od kvalitetnog mesa i povrća. Posebnom recepturom i biranim sastojcima, ali i kvalitetnim, provjerenim dobavljačima, Surfer garantira originalnu i atraktivnu ponudu, privlačnu kupcima. Standardna franšizna ponuda daje mogućnost ulaska u posao s niskom razinom početne investicije koja u isto vrijeme omogućava visoku razinu profita. Surfer  nudi potencijalnim primateljima franšize pet franšiznih modela: Corner, Diner, Drive Thru; Drive-In, Drive-In Theater. Kompanija pomaže primateljima franšize kroz edukaciju kod pokretanja poslovanja, primanja narudžbi, kreiranja i kontrole zaliha, tehnika pripremanja hrane i prezentacije proizvoda te svime što je neophodno za kreiranje optimalnih modela restorana koji se nalaze u ponudi Surfera. Za više informacija o ovoj franšizi molimo kontaktirajte info@fransiza.hr.

Xtravaganza – nova franšiza u Hrvatskoj
Xtravaganza je osnovana 2001. godine kao rješenje koje bi postojećim zdravstvenim – wellness i fitness tvrtkama pomoglo doći do skupine novih članova kroz osmišljene programe mršavljenja i mijenjanja životnih navika. Cilj je poučiti ljude s prekomjernom težinom kako postići zdravu uravnoteženu težinu na brz, siguran i znanstveno dokazan način. Xtravaganza pruža izvrsnu priliku za stvaranje novih mogućnosti ponude članarina s poboljšanom profitabilnošću. Koncept je u potpunosti prilagođen osobama koje žele smršaviti te je usredotočen na xtravaganzin Mentalni trening, Mentalnu hranu, Dobru energiju i Radost kretanja. Biti primatelj Xtravaganza franšize znači biti odgovoran za razvoj Xtravaganze na vašem području i uživati u svim pogodnostima gotovih rješenja za obuku djelatnika, širokog asortimana proizvoda i dokazano uspješnog koncepta. Jedan xtravaganza program mršavljenja u potpunosti je prilagođen osobama koje žele smršaviti te je u svim svojim dijelovima inspiriran xtravaganzinim fokusom na Mentalni trening, Mentalnu hranu, Dobru energiju i Radost kretanja. Xtravaganzin centar za mršavljenje moguće je osnovati u mjestima sa preko 5 000 stanovnika. Za više informacija o ovoj franšizi molimo kontaktirajte info@fransiza.hr.

Minicards
Minicards je uspješan kako hrvatski, tako i svjetski način oglašavanja. To su male praktične kartice koje imaju funkciju gradskih vodiča, a dostupne su i besplatne za sve građane i turiste.
Zbog  svoje praktičnosti i malog formata koji stane u svaki džep, Minicards su dobro prihvaćene, a mogu se besplatno uzimati sa Minicards displaya koji se nalaze na atraktivnim lokacijama (hotelima, hostelima, shopping centrima, restoranima, muzejima,...). Građani putem Minicardsa mogu ostvarti razne popuste ili pogodnosti na određene usluge ili proizvode, što im daje još jednu dodatnu vrijednost. Minicards je kreiran u Nizozemskoj 2000. godine, prisutan je i u stotinjak svjetskih gradova, a u Zagrebu uspješno djeluje 5 godina.
Više informacija o ovoj franšizi potražite na info@fransiza.hr.

Centar energije
Osnivač ove franšizne ponude u Hrvatskoj je poduzeće Centar energije d.o.o. iz Osijeka koja ima dugogodišnje iskustvo u kreiranju energetski učinkovitih sustava grijanja, a kao rezultat izgrađena je prva energetski učinkovita višekatna stambeno-poslovna zgrada u Osijeku. Zgrada za grijanje i pripremu potrošne tople vode koristi isključivo obnovljive izvore energije (71m2 vakuumskih solarnih kolektora, te dizalicu topline tlo-voda sa 10 dubinskih sondi od po 100m). Centar energije nastao je preustrojem visoko-kvalificiranog stručnog kadra, kao i tehničko-financijskih resursa iz tvrtke Agria, čime su stvoreni uvjeti da se praktično znanje i iskustvo ovog uspješnog tima stavi u službu poduzeća - primatelja franšize. Centar energije razvija franšiznu mrežu primatelja franšize sljedećih profila: monteri centralnog grijanja, instalateri fotonaponskih sustava, trgovci i projektanti strojarskih instalacija. Više informacija o ovog franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Surf 'n' Fries
Surf 'n' Fries je trenutno najbrže rastući franšizni lanac "pommes frites" barova u Hrvatskoj. Ovaj lanac, specijaliziran za proizvode od krumpira, traži partnere u većim gradovima te sezonskim mjestima. Surf ' n' Fries nastao je na ideji koja je tijekom 70-ih i 80-ih godina egzistirala u Rijeci punih 20 godina i postala tradicionalno mjesto konzumiranja "pommes frites-a". Koncept je inoviran na temelju iskustva čitavog tima stručnjaka, uvažavajući svjetske trendove u konzumaciji brze prehrane te lokalne specifičnosti tržišta. Jedinstvenost ponude predstavljaju prženi krumpirići posluženi u patentiranoj ambalaži s posebno proizvedenim začinima i umacima koji su pažljivim odabirom posluženi kao dodatak.
Ova franšiza nudi potpunu podršku primateljima franšize - od uređenja prostora, nabavke opreme, povezivanja sa distributerima, treninga osoblja te daljnjeg uspješnog vođenja poslovanja. Uspješnost u poslovanju postiže se uz pomoć proizvoda vrhunske kvalitete te jako dobrog brandinga koji cijelu priču čini jako zanimljivom potencijalnim kupcima.
Surf 'n' Fries predstavlja franšiznu ponudu s izuzetno pristupačnim financijskim ulaganjima. Osim novih franšizera, ovaj franšizni model namijenjen je i već postojećim ugostiteljskim objektima (Surf 'n' Fries partner program) koji žele obogatiti svoju ponudu Surf 'n' Fries krumpirićima. Ulazna franšiza u tom slučaju iznosi 3500 kn, a franšizni paket pokriva uniforme, kape, meni-e, promotivne materijale te gratis robu. Drugim riječima, ulazni trošak franšize anuliran je kroz robu. Više informacija o ovoj franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Helen Doron Early English
U Hrvatsku je ušla nova franšiza na području škola stranih jezika. Radi se o franšizi za Helen Doron Early English čiji je master primatelj postala tvrtka Laka Spika d.o.o. Radi se o školi engleskog jezika za djecu od 3 mjeseca do 14 godina koja posluje u preko 30 zemalja svijeta i ima tradiciju dugu 25 godina. Za dodatne informacije molimo kontaktirati na info@fransiza.hr

SIGN-A-RAMA
SIGN-A-RAMA je najveća svjetska franšiza koja nudi potpunu uslugu u izradi unutarnjih i vanjskih reklama. Odnedavno je prodana master franšizu za Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru, a prvi korak je otvaranje lokacije u Splitu. Prva lokacija nudi veliki izložbeni salon koji ima sveobuhvatnu ponudu natpisa, grafičkih reklama svih tehnika i digitalnih display-a za privatni i komercijalni segment poslovne zajednice. SIGN-A-RAMA trenutno djeluje u više od 850 lokacija u 50 zemalja po cijelom svijetu. Za dodatne informacije molimo kontaktirati na info@fransiza.hr

San Francisco Coffee House
San Francisco Coffee House je prvi američki coffee house u Hrvatskoj. Jedinstveno mjesto u kojem možete uživati u izvornom ambijentu ovog američkog grada dobilo je u prvih godinu dana postojanja izuzetno povoljne ocjene i neuobičajeno veliku pažnju medija, a u lokalu se traži stolica više. Elle Dekor ga je svrstao među 6 najljepše uređenih lokala u zemlji, 24 sata u svojoj Metro rubrici "kamo na spoj?" bira San Francisco Coffee House, Jutarnji List povodom otvorenja objavljuje meni od 17 vrsta kave, a lokalni mediji u Osijeku gdje je otvoren prvi lokal s ponosom detaljno opisuju bogat izbor američkih Mocha i Latte kava koje možete konzumirati u ovom stilski jedinstvenom prostoru uz soft jazz glazbu, stranu štampu, besplatni bežični internet ili ih u "coffe to go" varijanti ponijeti sa sobom na posao, fakultet ili u šetnju gradom. San Francisco Coffee House, kao davatelj franšize, traži nove korisnike franšize na području Hrvatske koji bi pozicionirali SHCH u svojim gradovima: u trgovačkim pješačkim zonama, centrima grada, shopping-centrima i drugim frekventnim lokacijama. Nude se četiri franšizna modela: Beginner, Standard, Professional i World Class. Ovisno o modelu, ulaganja se kreću od 7000 eura do 45000 eura. Više informacija o ovoj franšizi možete dobiti u Centru za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek na info@fransiza.hr.

Pek-Snack Franšiza d.o.o.
Pek-Snack franšiza  jedan je od najuspješnijih franšiznih sustava, koji djeluje u Hrvatskoj od 1999. godine. Pek-Snack Kft. je vlasnik i osnivač firme Pek-Snack Franšize d.o.o. – Zagreb, Hrvatska, koja je vlasnik franšiznih prava za Pek-Snack brand već dugi niz godina i nosioc naziva SUPERBRANDS - Hrvatske 2010, 2011, 2012 g. Osim u Hrvatskoj, Pek-Snack  je danas prepoznatljivi brand i u Mađarskoj,Sloveniji i Engleskoj. Radi se o proizvođačko-prodajnom sustavu čiji je cilj priprema mini peciva u prodajnom prostoru. Osim jedinstvenih, dubokosmrznutih polugotovih peciva, korisnici franšize dobivaju potpuni marketinški, tehnološko-tehnički i korisnički servis koji osigurava sigurnost poslovanja. Pek-Snack franšiza samostalno razvija svoje uređaje za pečenje, koji su štedljivi i zahtijevaju minimalan prostor. Putem sustava terenskog predstavništva na profesionalan se način održavaju partnerski kontakti, a potpuna podrška kupcima franšize omogućena je besplatno u roku od 24 sata. Više informacija na info@fransiza.hr.

Ticket Com
Ticket com je davatelj franšize s porijeklom iz Francuske, s konceptom oglašavanja lokalnih tvrtki (restorani, frizerski saloni, autopraonice, karting centri…) na poleđini računa u hipermarketima, supemarketima, benzinskim crpkama i sl. Oglašavanje se vrši u obliku kupona s popustima i promotivnih akcija, a oglašivač može pratiti učinak određene kampanje jer mu se kupci vraćaju s  promotivnim ponudama ili  kuponima za popuste otisnutim na poleđini računa. Ticket com djeluje lokalno što znači da distribuira reklamne poruke određenih trgovina i poslovnih usluga koje djeluju u blizini supermarketa.  Vrhunsku kvalitetu svog promotivnog materijala Ticket com osigurava kvalitetnim i čitkim ispisom u četiri boje, kao i dugogodišnjim iskustvom u izradi reklamnih poruka. Princip prema kojem posluje Ticket com cijenjen je i od strane lokalnih poduzetnika i supermarketa jer doprinosi lojalnosti kupaca. Ticket com traži primatelje franšiznih jedinica na području Hrvatske. Cijena franšizne jedinice iznosi 8000- 15 000 EUR . Ova cijena uključuje ekskluzivnost na određenom području, osobno podučavanje poslu, te podršku u smislu potrebnog reklamnog materijala. Za ostale informacije obratiti se na info@fransiza.hr.

IQS – I quit smoking
IQS (I Quit Smoking) centri diljem svijeta nakon jednosatne bezbolne terapije elektrostimulacije refleksnih točaka vanjskog uha, uz pomoć kvalificiranog IQS terapeuta, pomažu pušačima kod prestanka pušenja. Statistike govore da je čak 90% pušača koji su bili tretirani ovom metodom prestalo pušiti nakon jedne jednosatne terapije. Nakon Zagreba, Osijeka i Splita planira se širenje ove franšizne mreže na područje Rijeke i Istre. Više o ovoj franšiznoj ponudi možete doznati u Centru za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek na info@fransiza.hr.

Jumicar
Originalno finska ideja, radi se poligonima za trening o sigurnosti u prometu za djecu između 6 i 14 godina starosti. Ideja je pokrenuta 1989. godine u Njemačkoj i do danas se proširila u Austriju, Sloveniju, Cipar, Grčku, Rusiju, Finsku, Portugal, Španjolsku, Francusku, Veliku Britaniju i Tajland. Potrebna su početna ulaganja od 28000 eura koja uključuju 5 automobila za djecu, semafore, kacige, oznake na cesti, promotivni materijal, 5 godina licencu i pomoć u vođenju poslovanja. Ovaj koncept karakterizira mogućnost ostvarivanja profita kroz različite aktivnosti: prodaju ulaznica, prodaja marketinškog prostora na automobilima i kacigama, prodaja sladoleda i sokova u sklopu poligona, organizacija rođendanskih slavlja, sudjelovanje na različitim događajima. Poligoni mogu biti fiksni i mobilni (mogućnost seljenja s lokacije na lokaciju). Više informacija na info@fransiza.hr.

Fast Track Kids
Istraživanja su pokazala da se 80% dječje sposobnosti učenja razvija do njihove 8 godine života. Ovaj franšizni koncept temelji se na kreiranju ohrabrujuće i osnažujuće atmosfere u kojoj djeca uče razmišljati i povezivati pojmove i komunicirati. Nudi različite programe za djecu od 6 mjeseci do 8 godina. Radi se o američkoj franšizi koja je prisutna u 34 zemlje, prevedena na 11 jezika, a u Europi bilježi izuzetan rast i uspjeh (Rumunjska, Poljska, Ukrajina). Ulazak na hrvatsko područje planiran je preko single-unit franšiza (jedna po jedna lokacija), a franšizna pristojba iznosi 29500 USD. Ukoliko Vaš Fast Track Kids centar gradite ispočetka, potreban Vam je prostor od oko 150m2, a ukoliko će predstavljati nadopunu već postojeće slične djelatnosti (npr. škola stranih jezika igdje već imate neke od potrebnih resursa, npr. učionice) - potrebno Vam je oko 30m2. Više informacija na info@fransiza.hr.

RE/MAX (Real Estate Maximums)
Skraćenica RE/MAX označava „Real Estate Maximums“ odnosno „Maksimum u prometu nekretninama“. Ideja franšiznoga prometa nekretninama datira još 1973. godine u Kanadi, gdje je zaživjela, proširila se diljem SAD-a i 1994.g. pokrenula lavinu na tržištu nekretnina u Europi rapidno osvajajući državu po državu. Danas, samo u Europi, postoji preko 1.500 ureda ovlaštenih za poslovanje RE/MAX nekretninama s preko 11.500 zaposlenih agenata, dok je u svijetu zastupljen u 90 države s preko 87.750predstavnika – nositelja franšize. Jedna od država u kojoj RE/MAX djeluje je i Hrvatska. Sredinom 2004. godine otvoren je ured u Zagrebu koji ubrzo širi svoje poslovanje, kako na području samog Zagreba tako i duž jadranske obale, čija je aktualizacija u posljednje vrijeme neupitna. Plan RE/MAX-a je širenje mreže prodajnih predstavnika RE/MAX nekretnina na području cijele Hrvatske te postići vrhunsku kvalitetu usluge prodajne mreže, koja će ujedno jamčiti i kvalitetu proizvoda tj. same nekretnine, na najvišoj razini. Time će na domaćem, inače nestabilnom tržištu, opstati samo najbolji, koji će ostvarivati ekstra profite zahvaljujući upravo uhodanom sistemu i organizaciji promocije i prodaje koji RE/MAX svojom franšizom nudi. Za više informacija o ovoj franšizi molimo kontaktirajte info@fransiza.hr.

PosiGrip®
PosiGrip® je multinacionalna tvrtka koja već 6 godina uspješno posluje u Europi dok je na američkom tržištu prisutna 15 godina. Poduzeće se bavi proizvodnjom preparata za spriječavanje klizavosti podnih obloga u skladu sa standardima Europske Unije. Preparati se mogu primijeniti na gotovo svim tvrdim površinama kao što su keramičke i porculanske podne pločice, emajlirana opeka, mramor, polirani kamen, beton, kade i tuš kabine. Tehnologija za spriječavanje klizavosti podnih obloga smanjuje opasnost i rizik od nesreća koje mogu dovesti do trajnih tjelesnih oštećenja, sudskih sporova, nezgoda u kupaonicama. PosiGrip® traži partnere za izgradnju franšizne mreže u Hrvatskoj. Cijena franšize za cijelu Hrvatsku je 10.000 eura (neto), a u franšiznu pristojbu su uključeni i pribor i kemikalije potrebne za početak rada. Više informacija na info@fransiza.hr.

Body Creator
Body Creator je hrvatski franšizni lanac centara za korekciju ženske figure. Osnovan je 2001. godine i nudi tretmane lokaliziranog mršavljenja na bazi termo slim učinka koji se u svijetu uspješno koristi već 30 godina. Pored vlastite pilot jedinice imaju već tri franšizna centra u Zagrebu, te centar u Banja Luci. Zainteresirani su za pronalazak novih korisnika njihove franšize i u drugim dijelovima Hrvatske. Osnovni uvjeti za otvaranje franšiznog centra Body Creator su poslovni prostor od najmanje 100mq, zapošljavanje najmanje 3 osobe te ulaganje od 25000 do 71 000 eura, ovisno o formatu franšize: Mono, Mini, Optima, Exclusiv. Više informacija o ovoj franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Crestcom
Crestcom je franšiza u djelatnosti edukacije za management i prodaju. Prije donošenja odluke o kupovini Crestcom franšize, potencijalni primatelji prolaze intenzivan inicijalni trening. Crestcom posjeduje podužu referentnu listu poduzeća kojima pruža usluge edukacije diljem svijeta, kako velikih kompanija, tako i malih i srednjih poduzeća. Crestcom je trenutno prisutan u više od 50 zemalja na svijetu, a materijali su prevedeni na više od 20 jezika. Više informacija na info@fransiza.hr.

Quad Light
Quad light je mađarski sistem s novom i inovativnom koncepcijom koji će se uskoro moći vidjeti u svim većim Europskim gradovima. Vi i Vaša kompanija možete biti među prvima koji ćete ponuditi Vašim partnerima ovaj poseban način promocije. Radi se o promociji na vozilima koja imaju posebnu karoseriju kreiranu za potrebe oglašavanja koja je izgrađena na quad vozilima s osvijetljenom oglasnom pločom na stražnjoj strani. Veličina oglasne ploče je 1000 x 1500 mm. Sva su vozila osigurana te imaju sve dozvole i certifikate koji im omogućavaju vožnju na svim cestama. Sva vozila zadovoljavaju zahtijeve potrebne za uporabu u redovnom prometu. Razvoj vozila, njihova inovativnost i tehničko rješenje je u skladu s propisima EU i zaštićeno je istima. Više informacija na info@fransiza.hr.

Sr.Patata
Sr.Patata je prvi španjolski lanac fast-food restorana specijaliziranih za pržene krumpire i pečenje. Standardna franšizna ponuda daje mogućnost ulaska u posao s velikim projekcijama koje zahtijevaju nisku razinu investicija i koje u isto vrijeme omogućavaju visoku razinu profita. Sr. Patata nudi potencijalnim primateljima franšize tri franšizna koncepta među kojima su: Sr.Patata TOP i Sr.Patata Express. Kompanija pomaže primateljima franšize kroz edukaciju kod pokretanja poslovanja, primanja narudžbi, kreiranja i kontrole zaliha, tehnika pripremanja hrane i prezentacije proizvoda te sve što je nephodno za kreiranje optimalnih modela restorana koji se nalaze u ponudi Sr.Patata. Više informacija na info@fransiza.hr.

Trimage
Trimage je svjetski lider u kreiranju Vaših vlastitih 3D skulptura. Trimage omogućava pokretanje vlastitog poduzeća s malim početnim sredstvima. Svaki primatelj franšize dobiva određeno ekskluzivno područje za poslovanje. Trimage nudi početnu edukaciju bilo u vidu video-edukacije ili u njihovom središtu u Madridu. Dobit ćete potrebnu opremu neophodnu za kreiranje 3D skulptura. Franšizni sistem Trimage, koji je iznimno pouzdan te ne zahtijeva nikakve dodatne vještine za njegovo vođenje, omogućava kreiranje skupltura do 70 cm visine. S kupovinom dodatne opreme možete kreirati i veće skulpture (do 2 metra visine). Primatelj dobiva potporu kako bi naučio i implementirao najbolje prodajne i marketinške tehnike s ciljem da postignete uspjeh koji davatelj franšize ostvaruje tijekom godina. Primatelj franšize dobiva svu tehničku pomoć (garantirani materijal i oprema) te komercijalnu pomoć (inovacije, priprema promotivnih kampanja, foto potpore) tijekom trajanja ugovora. Više informacija na info@fransiza.hr.

Barnie's Coffee&Tea Co
Američki davatelj franšize "Barnie's Coffee&Tea Co" je zainteresiran za ulazak na hrvatsko tržište i traže master-franšizera za razvoj ove uspješne franšize na širem regionalnom području. Ovaj koncept postoji na tržištu već više od 25 godina i izrastao je u jednog od najvećih franšizera specijaliziranih za proizvode na bazi kave u Americi. Imaju franšizere u Kuvajtu, Irskoj, Indiji i Turskoj. Više informacija o ovoj franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Economic Vitez
Poduzeće Economic Vitez uspješno posluje već sedamnaest godina u Bosni i Hercegovini i sa svojih 46 franšiznih jedinica predstavlja prvu i najveću franšizu na tom području. U njihovim trgovinama može se pronaći elektromaterijal, vodomaterijal, građevinski materijal i metali, uredska oprema i pribor, alati, pločasti namještaj, kupoaoničke garniture i kuhinje iz vlastitog poizvodnog programa itd. Zainteresirani su za pronalazak franšizera - ulagača na području Hrvatske. Više informacija o ovoj franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

CentarMihaela
Centar Mihaela osnovan je 2001. godine u Splitu. Osnivač je Dr. Mingyong Wang, liječnik kardiokirurg i akupunkturolog sa višegodišnjim iskustvom u bolničkom radu. Cilj osnivanja Centra je širenje kineske medicinske misli na našem području u njenom najizvornijem obliku. Centar Mihaela nudi prvenstveno točnu i brzu dijagnostiku (pregled liječnika i kompjutorska dijagnostika), a zatim i terapije (akupunktura, tuina ventuze...), detoksifikaciju organizma i prirodne dodatke prehrani (Tianshi), i to sve na jednom mjestu. Klijenti Centra u najvećem broju slučajeva pate od problema kralježnice, problema stresa, ginekoloških problema, glavobolje i dr. koji se tretiraju sa izvrsnim rezultatima. Centar Mihaela za sada posluje samo u Splitu sa željom mnogih klijenata da usluge iste kvalitete dobiju i u drugim gradovima Hrvatske. Obavezne kvalifikacije franšizoprimca: liječnik ili zdravstveni radnik. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Phildar
Originalno francuski franšizni lanac trgovina u kojima se prodaje sve potrebno za pletenje i vezenje. Phildar je prvi francuski franšizni lanac i danas ima mrežu od ukupno 650 trgovina u Francuskoj i Belgiji od čega 70 vlastitih i 580 franšiznih lokacija. Ciljno tržište Phildar-ovih trgovina su žene 40 i više godina starosti. Brand Phildar vezuje se uz kvalitet, kreativnost i ženstvenost. Prostor za otvaranje franšizne lokacije treba biti lociran na frekventnoj lokaciji (centar grada ili trgovački centar) u većim gradovima. Više informacija na info@fransiza.hr.

Bert's
Bert's je francuski lanac ekskluzivnih restorana brze prehrane čiji je moto "Jedi brzo, jedi dobro, jedi zdravo". Posluje na 10 lokacija u Francuskoj i žele se širiti internacionalno. Lokacija restorana mora biti u centru grada, shopping-centru ili poslovnom centru grada, a veličina prostora: 150-200 m2. Ova franšiza dobila je nagradu Golden Globe u 2004. godini za profitabilnost posla. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Baby1One
Baby1One je njemački franšizni lanac koji s četrdeset franšiznih jedinica predstavlja najveći specijalizirani lanac trgovina s proizvodima za djecu u Njemačkoj. Svake godine otvara se pet novih trgovina, a glavnina ponude odnosi se na igračke, namještaj, kolica, odjeću i dr. namijenjenu djeci od 0-3 godine te odjeću za trudnice. Za otvaranje Baby1One centra potreban je samostalni trgovački objekt površine 800-2200m2 na lokaciji na rubnim dijelovima grada (ne pješačka zona), s riješenim parkiralištem. Davatelj franšize na primatelja prenosi izgrađeni prepoznatljivi korporativni dizajn te pomoć u otvaranju I vođenju poslovanja. Otvaranje Baby1One centra predviđeno je u gradovima s minimum 120 000 stanovnika, u krugu od 30km. Više informacija na info@fransiza.hr.

Froehlich School of Music
Froehlich School of Music je franšiza glazbenih škola za djecu, ubraja se među deset najboljih franšiznih poslova u Njemačkoj, a 1997. godine dobili su njemačku nagradu za franšizu (German Franchise Prize). Trenutno imaju 538 franšiza u Njemačkoj, 27 u Austriji, 7 u Litvaniji i jednu u Americi. Škola je namijenjena djeci od 1,5 godine pa nadalje. Više informacija možete dobiti na info@fransiza.hr.

Cup&Cino Coffee House
Cup&Cino Coffee House osnovan je 1995. godine. Poslovne aktivnosti započeli su distribucijom cofee-aparata i kave u zrnu hotelima, restoranima, barovima i kantinama. 1999. godine otvorili su prvi coffee-house i od tada se ovaj franšizni koncept uspješno razvija. U dnevnim satima glavnina poslovanja temelji se na prodaji kave, a u večernjim satima Cup&Cino pretvara se u Coctail House, kako bi povećali promet koji se u večernjim satima smanjuje zbog smanjene potrošnje kave. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Bagel Brothers
Bagel Brothers je njemački franšizni lanac restorana u kojima se poslužuju sendviči, kava i sokovi. Poželjna veličina restorana je 130-150 m2. Profil kupaca: 60-70% žene u dobi između 20 i 40 godina. Prilikom kupovine kupac vidi sve sastojke sendviča i odabire ih u razgovoru s osobljem restorana. Pripremanje sendviča se odvija pred kupcem. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Cafe Jubilee
Cafe Jubile je franšizni koncept koji djeluje uspješno već 10 godina, a potječe s Malte. Cafe Jubile je kombinacija cafe-a i bistro-a, koji svojim klijentima nudi ukusnu hranu, ugodnu atmosferu uz razumne cijene. Franšizni ugovor sklapa se na 7 godina, a primatelj tijekom trajanja ugovora dobiva provjeren poslovni koncept, podršku u identifikaciji i odabiru lokacije, opremanje lokala, niz procedura i pravila koje omogućuju izbjegavanje početničkih grešaka, potpuno integrirani sistem upravljanja i vođenja financija, sistem koji je profitabilan i koji se kontinuirano razvija i unapređuje. Više informacija na info@fransiza.hr.

ProntoWash
ProntoWash je kreator i promotor koncepta mobilnog pranja automobila i lider je u toj tržišnoj niši. To je uspješna internacionalna kompanija s vrlo jedinstvenim poslovnim konceptom koji se bazira na pranju automobila na parkiralištima velikih trgovačkih centara s potrošnjom od samo 5 litara vode i posebnim detergentima koji štite okolinu. Originalno argentinska franšiza, osnovana 2001. godine, agresivno se raširila u 15 zemalja zahvaljujući revolucionarnoj ideji, ali i svakodnevnom pomanjkanju vremena kod potencijalnih korisnika. Tvrtka osigurava ugovore s parkiralištima za svoje primatelje franšize. Zainteresirani su za pronalazak master-franšizera na području Hrvatske, a više informacija možete dobiti na info@fransiza.hr.

Belfrit
Belfrit je belgijski lanac u fast-food djelatnosti koji se temelji na tradiciji poslovanja dugoj 175 godina. U Belgiji djeluju na 160 franšiznih lokacija, a 2003. godine započinju svoje širenje u Mađarskoj. Zainteresirani su za širenje svoje franšizne mreže na području Hrvatske. Prilikom ulaska na nova tržišta svjesni su razlika u prehrambenim navikama lokalnog stanovništva, a u kupcu franšize vide partnera koji će im pomoći u prilagođavanju njihovog koncepta novim tržištima. Više informacija na info@fransiza.hr.

Chocolate Graphics International
CGI, originalno australska franšiza, vlasnik je internacionalnog patenta za kompjuteriziranu lasersku metodu proizvodnje čokoladnih proizvoda s vrlo kvalitetnim čokoladnim oslikavanjem. Metoda omogućava tisak bilo koje slike, poruke ili crteža na čokoladu vrlo preciznog i čistog otiska. Postoje tri formata franšize te se visine ulaganja kreću od 35000-195000 eura. Zainteresirani su za pronalazak kupaca franšize na području Hrvatske, a više informacija o ovoj franšizi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Hoteli Akena
Francuski lanac hotela 2** koji su locirani po cijeloj Francuskoj i Belgiji. Kupcima franšize donose centralni sistem rezervacije, obuku osoblja, know-how u upravljanju hotelima i izgrađeni brand koji obećava povoljnu cijena i odgovarajuću kvalitetu smještaja i usluge. Ukoliko ste zainteresirani za posjet nekom od hotela i razgovor s predstavnikom franšizera, troškove vaše posjete rado će sufinancirati. Zainteresirani su za prodručja locirana uz hrvatske autoceste. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

Town & Country Haus
Town & Country je njemačka franšizna ponuda na području izgradnje i savjetovanja kod kupoprodaje nekretnina. 2003. godine dobili su nagradu za franšizera godine, među 800 franšiznih poduzeća u Njemačkoj. Više informacija o ovoj franšiznoj ponudi možete dobiti na info@fransiza.hr.

 

 

 

jumicar

Ponuda talijanskih fransiza u RH

SFCH

 

Webmaster
Zadnja izmjena sadržaja 19. 16. 2017.
Copyright Centar za poduzetništvo
design, izrada, programiranje by studio:at