english version

Izbornik
NASLOVNICA
FRANŠIZNA PONUDA U RH

PONUDA TALIJANSKIH
FRANŠIZA U RH

ŠTO JE FRANŠIZA  
jučer, danas, sutra  
moderna franšiza  
SEMINAR FRANŠIZA A - Ž
mišljenja polaznika
PRIJAVITE SE !  
kome je namijenjen
sadržaj  
način rade
O NAMA
kako Vam možemo pomoći  
press clipping
RESURSI
Članci o franšizi
Knjige o franšizi  
Kalendar sajmova  
dd2ddEtički kodeks  
Linkovi
KONTAKT


Download videa:
Prvi korak u poduzetništvo: Franšiza i licenca

Download brošure
Download brošure:
"Franšiza - 20 najtraženijih odgovora"


fip

 

 


O nama

Centar za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek u suradnji s The Franchise Center (TCF) University of Texas El Paso (UTEP) razvio je program i aktivnosti s ciljem upoznavanja poduzetnika s konceptom franšize i promoviranja tog koncepta u Hrvatskoj. Jedan od četiri pokrenuta posla u svijetu je franšiza. Zašto tako ne bi bilo i u Hrvatskoj?

Centar za franšizu Osijek, franšiza je Centra za franšizu sa Sveučilišta El Paso, Texas, USA. Pored osječkog, postoji još jedan sličan centar u Europi i to Centar za franšizu pri University of Jyvaskyla, Finska koji je počeo s radom 1998. godine.

Navedeni centri imaju zajednički cilj - postati jedan od glavnih čimbenika u povećanju spoznaje o franšizi, kroz razvijanje obrazovnih i trening programa, istraživačkih programa, programa savjetovanja i ostalih načina diseminacije informacija vezanih za franšizu.

Voditelji projekta su:

  • mr.sc. Aleksandar Erceg (CV)
  • dr.sc. Mirela Alpeza (CV)

Ciljevi i misija

Misija - Postati jedan od glavnih čimbenika u povećanju spoznaje o franšiznom poslovanju, kroz razvijanje obrazovnih i trening programa, istraživačkih programa, programa savjetovanja i ostalih načina diseminacije informacija vezanih za franšizu.

Osnovni ciljevi Centra za franšizu Centra za poduzetništvo Osijek su:

  • Postati jedan od glavnih čimbenika u povećanju spoznaja o franšizi u RH,
  • Pomoći poduzetnicima razviti franšize u cilju razvijanja izvoza RH,
  • Pomoći pri razvijanju obrazovnih i trening programa, istraživačkih programa, programa savjetovanja i ostalih načina diseminacije informacija vezanih uz franšizu kao način razvoja i rasta poduzeća.

 

 

 

 

jumicar

Ponuda talijanskih fransiza u RH

SFCH

 

Webmaster
Zadnja izmjena sadržaja 19. 16. 2017.
Copyright Centar za poduzetništvo
design, izrada, programiranje by studio:at