Arabian Kebab: Franšiza arapska kuhinja

Davatelj franšize Compagnia Generale Ristorazione s.p.a. nudi franšizu arapske kuhinje –  Arabian Kebab. Sva najpoznatija jela s Bliskog istoka, a među njima kebab, kus-kus, moguće je pronaći u ovom restoranu. Meni je raznolik – od samo laganog jela pa sve do potpunih ručkova i večera te do hrane koja se može naručiti od kuće. Prostori su opremljeni na način da se mogu smjestiti u trgovačkim centrima ili u blizini kina te nastoje privući mlađu generaciju otvorenu za isprobavanje novih jela i ukusa.

Arabian Kebab je inovativna i moderna franšiza koja se značajno razlikuje od ostalih fast-food i egzotičnih restorana. Otvaranje franšizne lokacije Arabian Kebab  znači ulazak u svijet franšiza restorana te je idealan za nove poduzetnike, ali i za one koji žele diverzificirati svoje investicije. Ukupna investicija je 120.000,00 EUR, a franšizna pristojba iznosi 20.000,00 EUR.

Idealni primatelj franšize:

  1. poduzetnik bez prethodnog iskustva u ovom području poslovanja, treba biti spreman na prihvaćanje novih standarda upravljanje, ali i na suočavanje s novim aspektima poslovanja u restoranskom poslovanju, upravljanju ljudima te cash-flowu.
  2. poduzetnik s iskustvom u restoranskom poslovanju koji je spreman na kompromis s uslugama koje nudi ured davatelja franšize te spreman na daljnje učenje vezano za upravljanje restoranima.
  3. Idealni primatelj franšize može imati razna iskustva, no ono što je najvažnije je njegov poduzetnički duh i spremnost na prihvaćanje direktiva davatelja franšize. Idealni primatelj mora biti koncentriran na prihvaćanje znanja davatelja franšize, ali i biti spreman na kombinaciju svoje inovativnosti, standardizacije sistema te djelovanja na lokalnoj razini.

Opći ugovorni uvjeti

  • Ugovor se sklapa na rok od 5 godina te ga je moguće obnoviti
  • Ukoliko primatelj nema već spremnu lokaciju, davatelj organizira transport opreme i namještaja u cilju postizanja identiteta franšize
  • Primatelj franšize plaća tantijeme davatelju franšize u iznosu koji će biti određen u ugovoru.
  • Davatelj pridonosi promotivnim aktivnostima i publicitetu sistema u iznosu koji će biti određen u ugovoru.

OBUKA

  1. Upravljanje ljudskim potencijalima je od iznimnog značaja za početak rada i razvijanje branda franšiznog sistema. Obuka primatelja franšize i njegovih zaposlenika biti će provedena od strane davatelja u jednom od obližnjih restorana koji služi kao pilot jedinica.
  2. Obuka traje minimalno dva tjedna i pokriva slijedeće
    1. Upoznavanje s restoranskim poslovanjem
    2. Upoznavanje s odabranom franšizom
    3. Prenošenje znanja o poslovanju kuhinje u restoranu te kako upravljati poslovanjem i ljudima
    4. Analiza poslovnog lanca: naručivanje, zalihe, kontrola kvalitete, proizvodnja i prodaja
    5. Upravljanje računovodstvom i korištenje informacijskog sustava
    6. Osobni management: rasporedi, odabir zaposlenih, ugovori o radu

Pomoć
Davatelj će poslati svog predstavnika 4 dana prije početka poslovanja, na dan otvaranja te prva tri dana nakon otvaranja kako bi pomogao primatelju franšize prilikom ovog događaja koji je od iznimne važnosti za poslovanje restorana. Kasnije povremene posjete biti će u cilju pomaganja poslovanju.

Nadzor
Putem sofisticiranog informacijskog sistema i načina izvješćivanja, davatelj franšize neprekidno nadzire poslovanje primatelja franšize.