Piazza Italia: Franšiza u djelatnosti pizzeria

Davatelj franšize Compagnia Generale Ristorazione s.p.a. nudi franšizu Piazza Italia. Pizze, piadine, bruschette, focacce, predjela, veliki izbor raznih salama, sireva i najboljih talijanskih vina: sve je to moguće pronaći u pizzeriji «Piazza Italia», koja nas prisjeća na javne trgove talijanske tradicije, atmosfera koja poziva na kušanje originalnih jela u dobrom društvu.

„Piazza Italia“ nudi tipična regionalna jela Italije prezentirana na moderni način s povećanim standardom kvalitete. Za lokaciju je poželjan smještaj u trgovačkim centrima, u blizini kina ili u povijesnim dijelovima gradova. Obzirom na svoj izgled, Italy Public Square kroz sofisticirani inovativni sistem može postati tradicionalni restoran zahvaljujući svojoj ponudi jela. Ako postanete primatelj franšize znači da ste spremni ući u područje snažnog razvoja s inovativnim i u isto vrijeme tradicionalnim oblikom franšize koji Vas smješta u isti klasu s ostalim poznatim davateljima franšize iz područja prehrane i restorana. Ukupna investicija je 237.000,00 EUR.

Idealni primatelj franšize:

  1. poduzetnik bez prethodnog iskustva u ovom području poslovanja, treba biti spreman na prihvaćanje novih standarda upravljanje, ali i na suočavanje s novim aspektima poslovanja u restoranskom poslovanju, upravljanju ljudima te cash-flowu.
  2. poduzetnik s iskustvom u restoranskom poslovanju koji je spreman na kompromis s uslugama koje nudi ured davatelja franšize te spreman na daljnje učenje vezano za upravljanje restoranima.
  3. Idealni primatelj franšize može imati razna iskustva, no ono što je najvažnije je njegov poduzetnički duh i spremnost na prihvaćanje direktiva davatelja franšize. Idealni primatelj mora biti koncentriran na prihvaćanje znanja davatelja franšize, ali i biti spreman na kombinaciju svoje inovativnosti, standardizacije sistema te djelovanja na lokalnoj razini.

Opći ugovorni uvjeti

  1. Ugovor se sklapa na rok od 5 godina te ga je moguće obnoviti
  2. Ukoliko primatelj nema već spremnu lokaciju, davatelj organizira transport opreme i namještaja u cilju postizanja identiteta franšize
  3. Primatelj franšize plaća tantijeme davatelju franšize u iznosu koji će biti određen u ugovoru.
  4. Davatelj pridonosi promotivnim aktivnostima i publicitetu sistema u iznosu koji će biti određen u ugovoru.

OBUKA

  1. Upravljanje ljudskim potencijalima je od iznimnog značaja za početak rada i razvijanje branda franšiznog sistema. Obuka primatelja franšize i njegovih zaposlenika biti će provedena od strane davatelja u jednom od obližnjih restorana koji služi kao pilot jedinica.
  2. Obuka traje minimalno dva tjedna i pokriva slijedeće
    1. Upoznavanje s restoranskim poslovanjem
    2. Upoznavanje s odabranom franšizom
    3. Prenošenje znanja o poslovanju kuhinje u restoranu te kako upravljati poslovanjem i ljudima
    4. Analiza poslovnog lanca: naručivanje, zalihe, kontrola kvalitete, proizvodnja i prodaja
    5. Upravljanje računovodstvom i korištenje informacijskog sustava
    6. Osobni management: rasporedi, odabir zaposlenih, ugovori o radu

Pomoć
Davatelj će poslati svog predstavnika 4 dana prije početka poslovanja, na dan otvaranja te prva tri dana nakon otvaranja kako bi pomogao primatelju franšize prilikom ovog događaja koji je od iznimne važnosti za poslovanje restorana. Kasnije povremene posjete biti će u cilju pomaganja poslovanju.

Nadzor
Putem sofisticiranog informacijskog sistema i načina izvješćivanja, davatelj franšize neprekidno nadzire poslovanje primatelja franšize.